چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۰۶ ب.ظ

به خدا حافظی تلخ توسوگند نشد

که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشد

 

لب تو میوه ممنوع ولی لبهایم

هر چه از طعم لب سرخ تو دل کند نشد

 

با چراغی همه جا گشتم وگشتم در شهر

هیچ کس هیچ کس اینجا به تو مانند نشد

 

هر کسی در دل من جای خودش را دارد

جانشین تو در این سینه خداوند نشد

 

خواستند از تو بگویند شبی شاعرها

عاقبت با قلم شرم نوشتند:نشد!

 

✍فاضل نظری

۳نظر ارسال شده است.
  1. رهام Geramiha
    رهام Geramiha
    ۱۷ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۲۹
    اگر جای مروت نیست با دنیا مدارا کن
    به جای دلخوری از تنگ بیرون را تماشا کن
    دل از اعماق دریای صدف‌های تهی بردار
    همین‌جا در کویر خویش مروارید پیدا کن
    چه شوری بهتر از برخورد برق چشم‌ها باهم
    نگاهش را تماشا کن، اگر فهمید حاشا کن
    من از مرگی سخن گفتم که پیش از مرگ می‌آید
    به «آه عشق» کاری برتر از اعجاز عیسا کن
    خطر کن! زندگی بی او چه فرقی می‌کند با مرگ
    به اسم صبر، کم با زندگی امروز و فردا کن
    :)
    • sepid.v ~|

      من صبورم اما
      به خدا دست خودم نیست اگر می‌رنجم

      من صبورم اما
      چه قدَر با همه عاشقی‌ام محزونم
      و به یاد همه خاطره‌های گل سرخ
      مثل یک شبنم افتاده ز غم مغمومم

      من صبورم اما
      بی دلیل از قفس کهنه شب می‌ترسم
      بی دلیل از همه تیرگی رنگ غروب
      و چراغی که تو را از شب متروک دلم دور کند

      من صبورم اما
      آه، این بغض گران
      صبر چه می‌داند چیست
  2. شیفته گونه
    شیفته گونه
    ۱۷ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۵۱
    چقد قشنگ بود*-*
  3. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۱۸ ارديبهشت ۹۹، ۰۱:۰۴
    این شعرم پشتش کلی خاطرس...
    یادش بخیر..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">