دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۲۱ ب.ظ

مرسی از دعوت دوست خوبم رهام😊

خب من در ۲۰ سال آینده ۳۷ سالمه و با توجه به چیزایی که الان دارم براشون تلاش میکنم (شاید دارم تلاش میکنم... :/) باید یه خانم مهندس باشم تو حیطه پزشکی😁

و دارای ی پسر ۸ ۹ ساله ( اسمش شاید بعنوان یادگاری امیرحسین باشه) و یه دختر ۵ ۶ ساله ( اسمشو نمیدونم دلسا دریا آرام خیلی دوست دارم)

توی شغلم موفق هستم و زندگی ارومی دارم . بچه های سرطانی،بی سرپرست و.‌.. میشناسنم چون هر هفته بهشون سر میزنم و بهشون کمک میکنم

 

همینارو در ۲۰ سال اینده میبینم فعلا 🙄

دعوت میکنم از خانمها و آقایون نسترن، حسین،محیا،بی دل

و هر کسی که این پستو میخونه🙃

۱۱نظر ارسال شده است.
  1. محمد صدرا عبدالعلی زاده
    محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۲۲
    بامزه بود :)))
  2. محمد صدرا عبدالعلی زاده
    محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۲۶
    قبلا کردم
    ندیدید؟
  3. 98شیر
    98شیر
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۲۸
    سلام

     15 گیگ فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس ویدیو


    https://98share.com/



  4. رهام Geramiha
    رهام Geramiha
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۲۵
    امیدوارم به ایده آلت برسی، مرسی که شرکت کردی :)
    • sepid.v ~|
      مرسی ازت همچنین🌺
      مرسی که دعوت کردی🙃
  5. محیا (:
    محیا (:
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۱۴
    آخییی چه قشنگ😂💙
  6. رامین رزاقی
    رامین رزاقی
    ۱۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۲:۰۸
    درسته
  7. Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۱۶ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۲۶
    امید وارم به همشان برسی اون دو خط آخری خیلی خوب بود
  8. Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۱۶ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۲۶
    امید وارم به همشان برسی.....
    • sepid.v ~|
      مرسی ممنون

      شماهم شرکت کنین
  9. بی دل
    بی دل
    ۱۷ ارديبهشت ۹۹، ۱۵:۰۲
    ممنونم بابت دعوت❤🌷
  10. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۱۷ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۵۷
    مرسی بابت دعوت❤
  11. Online job in home with mobile Without investment
    Online job in home with mobile Without investment
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۵۵
    This awareness brought ᴡith it, a intend to make an alteration,
    an alteration fоr thаt better. If yߋu want to take ɑ break to trap up on үօur favorite soap opera ߋr watch the larɡe game, thеn yοu are aЬle tⲟ.

    Νow іnstead of simply mɑking the task "here" clickable, mɑke use օf keywords in wаys
    that appears natural for the reader, ᴡhich might һelp you rank well fⲟr yοur main keywords
    ɑs the reader only thinkѕ you are Ԁefinitely an easily
    clickable link.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">