يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۳۱ ق.ظ

من نمیدونم واقعا این تلویزیون بدون فوتبال چه قشنگی ای داره 

اصن مگه زندگی بی فوتبال معنا داره؟؟منکه دیگه زندگیم رنگ شور و هیجان به خودش ندیده تو این مدت بی فوتبالی

دارم افسرده میشم واقعا😪آسیا اروپا لیگ انگلیس لیگ جزیره...همشون جاشون خالیه

از یه طرفم همش منتظرم وقتی میزنم شبکه ۳ سید جلال جام دستش باشه 

میزنم شبکه ۱ اخبار بگه پرسپولیس بازهم قهرمان شد 

میزنم شبکه ورزش مجری بگه این پرسپولیس دست از بلندپروازی هاش بر نمیداره...

اصلن عادت دارم تلویزیون همش قهرمانیمونو نشون بده😊❤

۳نظر ارسال شده است.
  1. Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۱۴ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۰۴
    بله بدون فوتبال واقعا تلویزیون یه چیز خالی داره
    • sepid.v ~|
      خیلی بده من هی برمیگردم بازی های هیجانی و مهمو میبینم ولی فایده نداره 🥴
  2. زری ...
    زری ...
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۳۲
    از نظر من یه کار خیلی خیلی خیلی خوبی که کرونا کرد این بود که فوتبال و از تو تلوزیون برداشت فعلا...
    وههههههههه
    یه نفس آسوده بکشیم ما بی فوتبال.. :)
    دلیل نمی شه چون یه سریا فوتبال دوست دارن هی دقیقه به دقیقه هر جا می زنیم هی فوتبال پخش کنن که...

    فعلا ما یه نفس آسوده بکشیم.....

    کرونا دمت گرم *-*
    • sepid.v ~|
      چیجوری دلت میاد خواهر😕افسردگی گرفتم من
      همه شبکه ها ک فوتبال نمیدن فقط ۳ یا ورزش
  3. زری ...
    زری ...
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۵۳
    مشکل اساسی این جاست که پدر گرامی هر جا فوتبال باشه می بینه... طرفدار هیچ تیمی هم نیست...
    کل فوتبال های دنیا رو میشینه تماشا می کنه...
    ما هم که هوچی /:
    • sepid.v ~|
      ن خب واقعا با طرفدار بودنش حال میده😂
      ب هر حال هر کس با یه چیز ارامش میگیره والا من خودمم نمیدونم از کجا عشق و علاقم ب فوتبال شروع شد 🤔🤷‍♀️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">