چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۵۷ ب.ظ

اینم چالش من 🙃

۱۰ کاری که قبل از مرگم باید انجام بدم:

۱ تو حیطه مهندسی پزشکی موفق باشم

 

۲ به کودکان کار و بی سرپرست کمک کنم خیلی زیاد و گسترده

 

۳ یه زندگی  پر هیجان که آرامشم داشته باشه (و صد در صد با وجود یه عشق واقعی)

 

۴ بتونم موضوعاتی که تو ذهنم بوده واسه رمان نویسی رو گسترش بدم و کتاب بنویسم

 

۵ یه سالی لحظه تحویل سال نو کربلا باشم

 

۶ معنی قرآن رو کامل بخونم و دربارش دقیق فکر کنم(تا بتونم به خدا نزدیک شم) 

 

۷ برم استادیوم و بازیکنایی ک دوست دارم رو با تمام وجود بغل کنم (به چشم خواهری البته😂)

 

۸ ساز ویولن رو حرفه ای یاد بگیرم

 

۹ بتونم فرهنگ حمایت از LGBT رو رواج بدم 

 

۱۰ تمام شاخه های هنری (عکاسی،طراحی،رنگ روغن،ویترای،سفال،خطاطی و....)رو به طور حرفه ای یاد بگیرم

 

خببب امیدوارم چیزی جا ننداخته باشم 🤔

مرررسیییی از دعوت دوست خوبم نسترن جان💚💙🧡

۲نظر ارسال شده است.
  1. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۰ فروردين ۹۹، ۲۰:۲۳
    ایشالا ایشالا^____^

    مرسی شرکت کردی❤
    • sepid.v ~|
      قربونت💗مرسی از دعوتت
  2. رهام Geramiha
    رهام Geramiha
    ۲۰ فروردين ۹۹، ۲۳:۴۵
    امیدوارم به همه ی خواسته هاتون برسید :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">