جمعه, ۲ تیر ۱۴۰۲، ۰۷:۰۴ ب.ظ

 لبخندی زد و گفت " اگر شبی زیر این آسمان در آغوشم به خواب بروی، به کنایه از شب خواهم پرسید که ماهِ در آغوش او زیباست یا ماه در آغوش من.. "

۵نظر ارسال شده است.
  1. احسان ..
    احسان ..
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۱۰:۳۷
    قالبتون زیباست
  2. مهدی
    مهدی
    ۵ بهمن ۰۱، ۲۱:۴۱
    قشنگ بود
  3. هیچکس  ...
    هیچکس ...
    ۲ تیر ۰۲، ۲۱:۱۸
    😂 دلم میخواد برگردیم به ۴ سال پیش و تو اینو پست کنی و من بگیرم ساعت هاا سوال پیچت کنم
    • sepid.v ~|
      آخی راس میگی :)))
      دلم واقعا همون موقع‌هارو میخواد
  4. آقای سه نقطه
    آقای سه نقطه
    ۲ تیر ۰۲، ۲۳:۰۷
    چه مقایسه ی جالبی بود و مطمئنا همه میدونن کدوم یکی زیباتر هست
  5. یاسمن گلی :)
    یاسمن گلی :)
    ۴ تیر ۰۲، ۱۰:۲۸
    چه زیبا :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">