جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۰۹ ق.ظ

دخترا ( یا بعضی از پسرا که فوتبال دوست ندارین)

بیاین راهکار بدین چطور میشه علاقه به فوتبال دیدن رو سرکوب کرد؟!

۱۵نظر ارسال شده است.
  1. some boy
    some boy
    ۲۳ آبان ۹۹، ۰۰:۱۲
    من اصلا از همون بچگیم علاقه ای به فوتبال نداشتم و نمیدونم
    و هم کلاسیامم عشق فوتبال :/
    همه :/
    ی جوری انگار فامیلشون فوتبالیسته :/
  2. Fatemeh Karimi
    Fatemeh Karimi
    ۲۳ آبان ۹۹، ۰۰:۱۶
    من فوتبال رو دوست دارم و به شدت پرسپولیسی هستم. اخبار تیم و بازیکن ها رو هم خیلی زیاد دنبال می کنم ولی واقعاً نمی تونم یه مدت نسبتاً طولانی بشینم و فوتبال رو تماشا کنم، مگر اینکه واقعاً حساس و مهم باشه که حوصلم بکشه، چند باری هم امتحان کردم اما نیم ساعت کمتر تحمل می کنم تازه اگه گوشی دستم باشه :/
    واقعاً هم دلیلش رو نمی دونم
    • sepid.v ~|
      و بازم‌...خوشبحالتون
      کاش منم بتونم اینجوری شم
  3. هیچکس  ...
    هیچکس ...
    ۲۳ آبان ۹۹، ۰۰:۱۸
    من به فوتبال دیدن علاقه چندانی ندارم مگه پای جام جهانی یا بازی نهایی تراکتور در میون باشه :/
    میتونم بگم سرتو مشغول کن دوای درد همه چیزه
    • sepid.v ~|
      اخه اصن شاید ۸۰ درصد زندگی منو فوتبال گرفته باشه
      سرمو به چی گرم کنم ک غافل شم ازش...
  4. Stella =]
    Stella =]
    ۲۳ آبان ۹۹، ۰۹:۴۷
    علاقه رو به همین راحتی که نمیشه سرکوب کرد ! =))
    • sepid.v ~|
      دقیقا بخاطر همین انقدر سختمه...
      فکر کن تمام عکسایی ک به دیوار زدم ، تابلویی که چند وقت روش زحمت کشیدم ، همه و همه رو باید بردارم و ....فراموش کنم!
  5. زری ...
    زری ...
    ۲۳ آبان ۹۹، ۱۲:۰۷
    ایا منم باید بگم دوست ندارم ؟؟؟؟

    خداییش هیچی نداره...
    حتی هیجانم نداره از نظر من... /:
    یهو دقیقه نود یکی شانسی یه گل میزنه اون تیم برنده می شه ...
    چه وضعشه عاخه /:

    والیبال هیجانش بیشتره ..
    نظری ندارم... -_-
  6. دانیال 17
    دانیال 17
    ۲۳ آبان ۹۹، ۱۲:۱۲
    چرا دوست داشتن فوتبال رو سرکوب کنیم؟
    • sepid.v ~|
      خیلی خیلی متاسفم واسه انگشتام که اینو تایپ میکنن،و چشمام ک میبیننش و ذهنم که میگش...
      ولی، چون من یه دخترم :)))
      و این غمگین ترین جملست...
  7. هیچکس  ...
    هیچکس ...
    ۲۳ آبان ۹۹، ۱۴:۳۲
    سه تا پیشنهاد
    رمان (اگ چیزی پر وبالت نداری من «تب» از پگاه و پیشنهاد میکنم)
    برنامه نویسی یا امثال این که یاد گرفتنی باشه و بهش علاقه داشته باشی
    فیلم (😂 با گیم اف ترونز شروع کن تو همون قسمت اول عاشقش میشی)
    • sepid.v ~|
      رمان قبلا خیلی میخوندم امسال بخاطر مدرسه انقد خوابم کم شده که اصن  اونم نمیخونم دیگه🙁
      اوه اوه فیلم😂😂

      مرسی از پیشنهادات🙃🙃
  8. دانیال 17
    دانیال 17
    ۲۳ آبان ۹۹، ۱۴:۳۲
    خب پس واسه خودت متاسف باش. کی گفته نباید دهترا فوتبال دوس داشته باشند و همچنین کی گفته همه پسرا باید عاشق فوتبال باشن؟
    • sepid.v ~|
      اطرافیان مخالفن با این علاقه و باید تمومش کنم...
      این حرف من نیست حرف دیگرانه
  9. زری ...
    زری ...
    ۲۳ آبان ۹۹، ۱۴:۴۱
    بپر پی وی دختر گلم
    • sepid.v ~|
      همینجا بگو بقیه ام بخونن خب😂😂
  10. Stella =]
    Stella =]
    ۲۳ آبان ۹۹، ۱۴:۵۹
    ولی بنظر من دختر بودن هیییییچ ربطی به این موضوع نداره !!!!!! مگه دختر احساس نداره ؟
    اینا فقط یه مشت قرارداد مسخرس ! کی گفته دختر باید از فوتبال و موتور سواری بدش بیاد ؟ کی گفته پسر نباید وسایلش گل گلی باشه ؟ کی گفته ، هان ؟ جرئت داره بیاد جلو :|
    بیشعور !
    • sepid.v ~|
      اره واقعا موافقم...
      نمیدونم باید چجوری بگم ک جنسیت ربطی نداره بخدا
      ولی خب...میدونی ک استلا !
      همیشه حرفای ما ، روی محیطمون ، اثر نمیزاره :)
  11. دانیال 17
    دانیال 17
    ۲۳ آبان ۹۹، ۱۶:۱۳
    نمیدونم اطرافیانون خونوادتون هم هستند یا نه ولی پای حرفت باش و ازشون دلیل مخالفترو بپرس. اگه این علاقه باعث شده که مثلا از تحصیلت عقب بیوفتی و یا تاثیر منفی داشته که خب باید قبول کرد که درست میگن. اما اگه نه خب پس دلیلی نداره. شما از چیزی لذت میبری که نه گناه داره نه آسیب. هر کسی به چیزی علاقه داره دیگه. وقتی نکته منفی نداره و به چیزای دیگه اسیبی نمیرسونه پس چه دلیلی برای مخالفت هس؟ اتفاقا فیلم دیدن گاهی اوقات بیشتر در معرض آسیبه.
    من خودم فوتبالی ام. اونم شدید. ولی خب هر بازی رو نگاه نمیکنم و یا خلاصه ی بعضیا رو نگاه میکنم. تیم های محبوب هم که دو سه تا بیشتر نیست. میشه تقریبا هفته ای دو سه بار.
    • sepid.v ~|
      بخدا ن خودشون دلیل رو میدونن ن من
      تنها چیزی ک میشه از حرفها استنباط کرد ، اینه که مگه دختر نیستی؟؟؟اصن یعنی چی اخه فوتبال...

       من حتی توی جدول درسیم ، برای فوتبال جا و ساعت مشخص میکنم و ضربه ای ب تحصیل و یا... نمیزنه

      ن متاسفانه من هر بازی ای رو باید نگاه کنم و درجا بعدش سراغ تحلیل و تفسیرش برم و دوشنبه ها حتما برنامه رو نگاه کنم ک ببینم چیشد و چه اتفاقی افتاد
      و اینکه همیشه تو جمع خانواده ها بین مردا بحث میکردم و تبادل نظر و اخبار داشتم
      اصلا نمیتونم بگم خب ولش کن چ اهمیتی داره...
  12. دانیال 17
    دانیال 17
    ۲۳ آبان ۹۹، ۱۶:۲۰
    راستش حالا میشه یکم از پوستر های اتاقتون کم کنین. شاید کمتر بشه ایرادشون. چیزی هم که معمولا میگن اینه که مگه بهت چیزی میرسه. من همیشه دو جواب میدم. میگم هر وقت از اخبار و سریال و گردش تو تلگرام و اینستاگرام چیزی بهتون رسید من اصن فوتبال رو میبوسم میذارم کنار. منطقی آدم باید فک کنه. اگه قرار باشه رسم ها هم تغییر نکنن اصلا نباید انقلاب میشد یا اصلا چرا تکنولوژی رو ساختن؟
    به هر حال برخی چیز ها غلطه و باید درست بشه. تو اسلام هم والا گناهی نداره...
    • sepid.v ~|
      واقعا انقدری زیاد نیست🙁
      یه تابلوعه ک خودم کشیدم  و دورش چنتا عکسه و لوگو و...
      دقیقا...جواب منم اینه که ، افتخار و ارامش و حال خوب بهم میرسه
      هر وقت تونستین ارامشی جایگزین توی زندگی بسازین (برای من)اونوقت منم بیخیالش میشم
      ...
  13. دانیال 17
    دانیال 17
    ۲۳ آبان ۹۹، ۱۶:۵۱
    آها. خب فهمیدم دیگه. اگه هر بازی رو نگاه کنین که نمیشه دیگه. بعضیا رو خلاصه شو نگاه کنین و موقعیت های حساس. من خودم بازی های استقلال و رئال رو پای ثابت نگاه میکنم. اینتر و چلسی هم بعضی وقتا. و گرنه بقیه رو خلاصه نگاه میکنم. اون لحاظ که بحث میکنین رو نمیدونم چی بگم. چون این مشکل رو ندارم و شاید باید دوست فوتبالی پیدا کنین. ولی همه ی بازیا رو نگاه نکنین دیگه....
    • sepid.v ~|
      خب ادم بازی تیمهای محبوبشو نگاه میکنه دیگه...🙄
      مابقی رو چه توی لیگ اروپا،چه انگلیس و چه ایران.. فقط اخبار رو دنبال میکنم
  14. عینک ‌...
    عینک ‌...
    ۲۳ آبان ۹۹، ۱۸:۳۲
    سلام :)

    اصلا مگه علاقه رو میشه سرکوب کرد؟حالا این علاقه می خواد به هر کسی یا به هر چیزی باشه...

    هیچوقت فکر نمی کردم‌ فوتبال دیدن یا ندیدن یه دختر دغدغه ی یه خانواده باشه!؟ :/

    +راستش فک کنم زیاد فوتبال دیدن اصلا چیز بدی نباشه!
    فردوسی پور میگه:
    من بعضی وقتا تو خونم دو تا تلویزیون می ذارم که اگه دو تا فوتبال همزمان پخش میشه هیچکدوم رو از دست ندم :))

    • sepid.v ~|
      سلام شبتون خوش
      دقیقا مشکل منم همینه ک نمیشه سرکوبش کرد و نمیتونم...

      خوشبحال اقای فردوسی پور🙁🙁🙁
  15. دانیال 17
    دانیال 17
    ۲۳ آبان ۹۹، ۱۸:۴۷
    خب منم ولی دیگه ۲یا۳ تا بیشتر نمیشه تیم محبوب.

    در ضمن پرسپولیسی نباشین بهتره. خخخ یکم کری خونی کنم😅😎😆
    • sepid.v ~|
      اره همون ۳ تا
      ک ۲ تاشو پیگیرترم

      ادامه نمیدم😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">