جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۵۴ ب.ظ
سلام به همه امیدوارم روزای پاییزی براتون دلگیر نباشه و لحظاتی ارامبخشو سپری کنین :)
و مهم تر از همه امیدوارم سلامتی بازم مهمون بی رنگ و نشون زندگیامون شه با این تفاوت که دیگه قدرشو میدونیم...!
 
یه چالش خیلی جالب و بنظرم باحال که وبلاگ هاتف راه اندازی کردن و نسترن جان منو دعوت کرد و جا داره ازش تشکر کنم :)
توصیحات کامل رو میتونید اینجا بخونید 👇
 
خب بریم سراغ ۴ جمله درباره شخصیت من:
 
۱/احترام گذاشتن به علایق و عقاید و افکار دیگران خیلی برام مهمه
 
۲/لجباز ، حساس ، غد ، کمی جدی(شوخی فقط با کسایی ک باهاشون حال میکنم)، مغرور ، کم حرف ، درونگرا ، و حدودا نازک نارنجی ام
 
۳/عاشق فوتبالم (عااااشقا) و شاید بتونم بگم مهمترین دلخوشی زندگیمه و بدون فوتبال اصن....
 
۴/از تنهایی ، تاریکی ، از دست دادن آدما ، مرغ و خروس ، موش ب شدتتتتتت وحشت دارم
 
کاش میشد بیشتر بنویسم :/
ب رسم رعایت از قوانین چالش باید فقط ۴ نفرو دعوت کنم 
دوستان گرامی ؛ محمد۱۷ / امیر /سپیده/ فاطمه

دوستان آقای هاتف که برگزار کننده ی این چالش هستن پیغامی رو گفتن که برسونم بهتون:

 حتما برید آدرس بلاگفای ایشون و بگین شرکت کردین.(زیر همون پستی که لینک کردم.) منتهی نیازی نیست آدرس بذارین. برای آدرس کافیه بگین که بیانی هستین بعد آدرستون رو توی کامنت براشون اینجوری بنویسین.

مثلا آدرستون اگر http://dltngi.blog.ir/ هست بنویسین

ما بلاگی (یا بیانی) هستیم و وبمون اینه: dltngi

دیگه بقیشو خودشون درست می‌کنن :))

و اینکه بخاطر همین محدودیت بلاگفا ، قرار بر این هست که آدرس بیانی ها اینجا گذاشته بشه: کلیک

لطفا هر کسی که شرکت کرده این چند بند رو زیر پستش عنوان کنه.

چالش جایزه داره و کسی که این کار ها رو انجام نده ممکنه عقب بمونه❤

۱۷نظر ارسال شده است.
  1. mahdi beiki
    mahdi beiki
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۱:۰۲
    وبلاگت بوی قهوه میده
    قهوه دوست داری ؟
    • sepid.v ~|
      وبلاگ  برگرفته از نوشتنهای ذهنه
      و ذهنی ک تلخی داره🙃بایدم بوی قهوه بده...

      بله، قهوه و تلخی امیخته شده با شخصیت من و خیلیای دیگست فکر میکنم!
  2. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۱:۱۷
    دندونت درد نمیکنه؟😁

    +مرسی شرکت کردی:)💖
    • sepid.v ~|
      نسترن برو اونوراااااا
      نکبت اه اه بعد میگی چرا غذا نمیخوری چرا نمیخوابی چرا مراقب خودت نیسی

      +فدااام شی ❤🌹
  3. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۱:۳۶
    😂😂😂من میدونم که موش کباب درمون همه درداته مادر
    یه روز میبرمت چین ، کله پاچشم میدم بهت ، اصلا غصه نخوریاااا

    +نکبت اینجا دستو بالم بستس نمیشه قشنگ جواب بدم😂😂💔
  4. Fatemeh Karimi
    Fatemeh Karimi
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۱:۴۴
    ممنون از دعوتت ⚘ :))
    • sepid.v ~|
      خوشحال میشم شرکت کنین🙃❤
  5. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۱:۵۱
    Zart babe
  6. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۲:۰۶
    بی ادب
  7. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۲:۲۳
    شک نکن مادرD:
    • sepid.v ~|
      برررییییم امتحااااانننن🥶🥵🤧🤯😵
      با معمار پوست کننن
  8. محمد 17
    محمد 17
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۲:۵۵
    همینجا بنویسم یا تو وب خودم؟؟؟
    • sepid.v ~|
      نه دیگه چالشه
      باید تو وب خودتون بنویسین
      شرایطو لینک کردم 😊
  9. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۳:۲۰
    خب تموووم شدددد
    هوررررا😐💔
    • sepid.v ~|
      هورااا کامل شم صلوااات😐💔
  10. محمد 17
    محمد 17
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۳:۴۵
    چشم. چند دقیقه دیگه میذارم
  11. . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۴:۰۳
    هورررا ایشالا😐💔
  12. محمد 17
    محمد 17
    ۲۳ مهر ۹۹، ۱۴:۲۷
    هرکی رو من میخواستم دعوت کنم شما هم دعوت کردید. چیکار کنم؟؟؟
    • sepid.v ~|
      اع😂😑
      من این ۴ نفرو تاحالا دعوت نکرده بودم بخاطر همون گفتم...
      خب بلاگرا ک زیادن🙄🤔
  13. کامیار ...
    کامیار ...
    ۲۳ مهر ۹۹، ۲۱:۵۰
    دختر فوتبالی واقعا کم دیدم تو زندگیم شما فکر کنم دومیش باشین
    انشاالله که طرفدار استقلال هستید :دی
    • sepid.v ~|
      بالاخره هر کس یه جوریه😄خیلیا تعجب میکنن از توجهات من به فوتبال
      و منم خیلی خیلی زیاد تعجب میکنم نسبت به فوتبالی نبودن بعضی اقایون😐😑

      اع شما وب منو نمیخونی؟؟😂
  14. هاتف
    هاتف
    ۲۳ مهر ۹۹، ۲۳:۲۲
    سلام . مرسی که شرکت کردی
    ای کاش همه بیانی‌ها هم بیان و آدرسشون رو بگن.
    بلاگفا آدرس‌های بیان رو مسدود می‌کنه . فقط اسم وبلاگتون رو قبل از بلاگ دات آی‌آر بگین کافیه . من بقیشو درست میکنم فقط بگین از بیان هستید
    یه صفحه مخصوص درست می‌کنم خارج بلاگفا و لینک‌های شما رو اونجا میذارم
    مرسی که شرکت کردی
    • sepid.v ~|
      سلام
      ممنون از شما برای راه اندازی این چالش خوبتون...واقعا جالب بود👌
      بله حتما
      قبل از دات ای ار : dltngi
  15. زری ...
    زری ...
    ۲۴ مهر ۹۹، ۱۴:۰۶
    اون وبلاگ بلاگفا که باز نشد...
    اون جنابی هم که دعوت کردن پیدا نشد...
    کلا نفهمیدم چالش چی بود !
    • sepid.v ~|
      بزن روی کلمه کلیک
      میاد برات وبشون
  16. هاتف
    هاتف
    ۲۵ مهر ۹۹، ۱۳:۴۸
    سلام سپیده عزیز
    لطف کن
    ۱. لینک من رو درست کن :)))
    به دوستانتم که شرکت کردن بگو بیان وبلاگ من آدرس بدن . اینطوری من نمیرسم دونه دونه بگردم چالش جایزه داره اگر نیان توی قرعه کشی شرکت نمی‌کنن!
    پس بگو بیان وبلاگ من و آدرسشون رو اونطور که گفتم فقط اون اسمشون رو بدون blog.ir بنویسن توی نظرات تا من آدرسهاشون رو توی صفحه مخصوص چالش بذارم
    یعنی اینجا:
    https://hatef.blogsky.com/chnames

    مرسی .و به دوستان بگو به دوستاشون بگن :))
    • sepid.v ~|
      سلام روزتون بخیر
      پست رو ویراش کردم ، انجام شد😊🌹
  17. Stella =]
    Stella =]
    ۲۶ مهر ۹۹، ۲۱:۵۳
    تو کجا باید بگیم که شرکت کردیم ؟ من نتونستم :/
    • sepid.v ~|
      اونجایی که لینک کردم کلیک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">