جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۰۰ ب.ظ

لطافت در نگاه؛اگر چشم فرد به مطالعه ی صفحه ی حوادث روزنامه ها و یا مشاهده ی صحنه های اعدام عادت کند،زیبایی وزش نسیم بهار بر گندم زار را نخواهد دید!

 

لطافت کلام؛اگر زبان عادت کند به گفتن همه چیز و شخص هر چه دلش خواست بگوید،دیگر نوای لطیفی نخواهد داشت که دیگران را آرامش بخشد!

 

لطافت فکر؛اگر ذهن عادت کند به جار و جنجال و دعوا با هر کسی ،نجوای دلنشین پرندگان در صبح او را سرمست نخواهد کرد!

 

لطافت قلب؛اگر همیشه به فکر خودمان باشیم و غرق در آرزوهای ریز و درشت،کم کم دیگران فراموشمان میشوند و به درخواست کمک همنوع بی اعتنا خواهیم بود!

 

♡عادت های ما و هر انچه میبینیم و میشنویم و میخوانیم در شکل گیری افکار و رفتار تاثیر دارند.پس روح اگر به امور لطیف انس گرفت،به سمت اعمال خشن نخواهد رفت!

۴نظر ارسال شده است.
  1. Fatemeh Karimi
    Fatemeh Karimi
    ۴ مهر ۹۹، ۱۷:۴۴
    بسیار زیبا :)
  2. Mhds 82
    Mhds 82
    ۴ مهر ۹۹، ۲۳:۵۰
    یک هفته بود گربه ام رو ول کرده بودم :///
    مامانم عصبانی میشه میبینتش😂
    برا همین ولش کردم و بهش غذا نمیداد تا اینکه بعد از اینکه فک کنم امروز روز 8 ام بود بهش چیزی نمیدادم تا اینکه متوجه شدم هر شب میادو جلوی در میخوابه 😐😐😐😐
    خوب منم که عاشق قیافه شم (از اون نوع گربه های عصبی نیست😑😑) مجبور شدم برم براش استخوان مرغه آبگوشتو بیارم😂
    اونقد استخون ریختم جلوش انگار اون 8 روز براش جبران شد ://
    خوب الان درسته کرونا باعث شده هر از گاهی ببینمش ولی بعد کرونا اولین اقدامم اینه که هر روز باهاش جلو در روی صندلی بشینمو نوازشش کنم (بین ساعت های 11 شب تا 12 شب😂😂😂)
    اوه یادم رفت بگم باز به پستت ربط نداشت 😐
    پست خوبی بود ولی روی بعضی ها تاثیر نمیزاره....😧
    • sepid.v ~|
      بنده خدا فکر کرده اتفاقی افتاده ک اینجوری ولش کردی شما😂
      خواستین ازش دوری کنین ی علائمی نشون بدین...آدماهم وقتی بی دلیل میرن ضربه بزرگی میزنن به طرف مقابل!
      چرا مادرتون بدش میاد :/ نجسی و اینا؟؟
      برنامه هفتگی بریزین باهاش جلو در😆😆

      عب نداره مهم حرفتونه..حالا چ با ربط چ بی ربط
      مرسی...🙂اره متاسفانه!
  3. Mhds 82
    Mhds 82
    ۵ مهر ۹۹، ۰۰:۴۴
    آره از موهاش اینا چندشش میشه :|||||
    وسواس هم نداره مادرم فقط با حیوانات نمیتونه کنار بیاد 😑😐
    درواقع کل شهرمون کنار نمیان من از اون اولیه ها هستم😐😐😐😐😐
    • sepid.v ~|
      دقیقا مامانا با حیونا مشکل دارن..
      مامان منم وسواس نداره ولی نمیتونه قبول کنه که من سگ داشته باشم
      متاسفانه...
      فکر میکنم همه جا اکثرا اینطور باشه..ن فقط شهر شما 
  4. Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza
    ۵ مهر ۹۹، ۰۹:۱۶
    دست شما درد نکنه...خیلی قشنگ بود...😄👌
    • sepid.v ~|
      خواهش میکنم🌹خوشحالم که خوشتون میاد😊خداروشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">