پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۴ ب.ظ
خب به یه چالش خیلی جالب با دعوت دوست عزیزم محمدرضا دعوت شدم...و ممنونم ازش
بمناسبت روز عکاس  وبلاگ بلاگردون این چالش رو راه اندازی کردن که جا داره ازشون  تشکری بکنم بخاطر این حرکت فرهنگی هنری زیباشون که باعث میشه دیدگاهمون به محیط اطرافمون عوض بشه و یه عینک زیبایی به چشمانمون بزنیم تا محیط و اجسام رو با ذات واقعیشون نگاه کنیم...جور دیگر باید دید!
عکاسی همیشه یکی از کارهای مورد علاقه ی من بوده هر چند که دوربین خوبی ندارم و عکاس خوبی هم نیستم و شاید فقط بتونم بگم ی دختری ام ک با دوربین گوشیش از قاب های دوست داشتنیش عکس میگیره :)


این گل توی حیاط خونمونه..فکر میکنم عید بود که رفتم تو حیاط تا دلم باز بشه و ازین گل خوشم اومد ازش عکس گرفتم ... با اون رنگ سفیدش حس میکنم صداقت رو به سلول به سلول بدنم تزریق میکنه!
و لا ب لای اون برگ های قشنگ و شاداب و گل های رنگی کنارش بنظرم صادقانه ترین و مهربون ترین قاب خونه ی ما میشه 🙃

وبلاگ بلاگردون گفته بودن باید ۳ نفر از دوستانمون رو دعوت کنیم و من هم از نسترن ، زری ، و آقا محمدرضا دعوت میکنم که تو این چالش شرکت کنن 😊
۵نظر ارسال شده است.
  1. محمدرضا ...
    محمدرضا ...
    ۳۰ مرداد ۹۹، ۱۵:۴۱
    آره ... چه خوب گفتی ... واقعا کار فرهنگی زیبایی هست این حرکت بلاگردون ... واقعا آفرین به این وبلاگ‌نویس‌ها ...

    + چقدر عکس قشنگ و رنگارنگی هست ... حس پاک سفیدی و صداقت هم داره یه جورایی ...

    + خوشحالم که توی چالش شرکت کردی و مرسی که دعوتم رو قبول کردی ... 😊❤️️🌹
    • sepid.v ~|
      بله واقعا این وبلاگ نویس ها وجودشون لازمه..

      ممنونم از نگاه زیبات😊

      ممنون که دعوت کردی🙃🙂
  2. محمد رضا
    محمد رضا
    ۳۰ مرداد ۹۹، ۱۶:۱۸
    همیشه سعی کردم از صحنه های قشنگ زندگیم لذت ببرم و هیچ وقت نخواستم ازشون عکس بگیرم
    چون یه جورایی احساس می کنم با عکس گرفتن لذت اون کم میشه
    اما به خاطر دعوت شما ، فردا سعی می کنم یه قاب دلخواه پیدا کنم
    ممنون که دعوت کردید
    • sepid.v ~|
      بله لذت در همون لحظه اتفاق میوفته اما میشه بعدش یه عکس ازش گرفت که یادگاری بمونه و بعدها هم بشه ازش لذت برد..

      من دعوت کردم که اگر دوست داشتین شرکت کنین بازم هر جور خودتون راحت ترید
      😊🌷
  3. کامیار ...
    کامیار ...
    ۳۰ مرداد ۹۹، ۱۶:۳۳
    خیلی هم عالی :)
    +بلاگردون یک نفر نیست،یه تیمه :)
    • sepid.v ~|
      ممنون 🙃
      اها بعله ممنون😂تصحیح میکنم
  4. امیر  +
    امیر +
    ۳۰ مرداد ۹۹، ۲۲:۵۸
    چه خوشگله :)
    • sepid.v ~|
      ممنونم از نگاه زیباتون :)
  5. شاهزاده شب
    شاهزاده شب
    ۱۰ شهریور ۹۹، ۱۷:۳۲
    اومدم قابتونو ببینم. دیدم چه هدر زنده ای دارین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">